Communications 4 Beginners

Komunikacja i marketing niejedno mają oblicze. Poznaj praktyków zajmujących się różnymi dziedzinami w tej profesji i naucz się, jak promować się w świecie startupów.

Zapisy na kurs zakończone

Kurs Communications 4 Beginners to cykl bezpłatnych spotkań poświęconych różnym zagadnieniom komunikacyjnym. Zajęcia skierowane są zarówno do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z komunikacją i marketingiem, jak i średnio-zaawansowanych praktyków. Celem kursu jest zaznajomienie uczestników z różnymi podejściami do procesu komunikacyjnego – od budowania strategii komunikacji poprzez naukę efektywnego copywritingu aż po planowanie mediów i employer branding. Formuła kursu zakłada ścisłą współpracę kursantów z doświadczonymi specjalistami z zakresu public relations, content marketingu, employer brandingu czy performance marketingu oraz regularny feedback.

Program kursu:

05.11.2020

1. Branding w świecie startupów – strategia komunikacji od podstaw

12.11.2020

2. Jak zarządzać projektem B2B i nie zwariować?

19.11.2020

3. Iluzje i pułapki reklamy online

26.11.2020

4. Media relations od podstaw

03.12.2020

5. Proste copy o skomplikowanych technologiach

10.12.2020

6. Budowanie strategii marki pracodawcy

17.12.2020

7. Jak marka konsumencka wpływa na markę pracodawcy? – prawdziwe historia

Wymagania:

  • Zainteresowanie tematyką komunikacji – PR, marketing, employer branding.

Zajęcia:

5.11-17.12.2020 / czwartki

Miejsce:

Kurs odbędzie się online – szczegóły prześlemy zakwalifikowanym uczestnikom

Sala:

-

Prowadzący:

I.Majewska, Content Manager, O.Biernacka, Communications Team Leader, A. Cywiński, Digital Marketing Specialist, K. Pyszczak, Employer Branding Team Leader, T. Toutounchi, Employer Branding Manager, M. Mizińska Marketing & Communications Specialist

 

FAQ

1
Nie jestem studentem. Czy mogę aplikować na kursy?
2
Czy mogę aplikować na więcej niż jeden kurs?
3
Czy mogę aplikować jedynie na kursy odbywające się na mojej uczelni?
4
W jakim języku odbywają się zajęcia?