Communications 4 Beginners
Komunikacja i marketing niejedno mają oblicze. Poznaj praktyków zajmujących się różnymi dziedzinami w tej profesji i naucz się, jak promować się w świecie startupów.
Zapisy na kurs zakończone
Kurs Communications 4 Beginners to cykl bezpłatnych spotkań poświęconych różnym zagadnieniom komunikacyjnym. Zajęcia skierowane są zarówno do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z komunikacją i marketingiem, jak i średnio-zaawansowanych praktyków. Celem kursu jest zaznajomienie uczestników z różnymi podejściami do procesu komunikacyjnego – od budowania strategii komunikacji poprzez naukę efektywnego copywritingu aż po planowanie mediów i employer branding. Formuła kursu zakłada ścisłą współpracę kursantów z doświadczonymi specjalistami z zakresu public relations, content marketingu, employer brandingu czy performance marketingu oraz regularny feedback.
Program kursu:
05.11.2020
1. Branding w świecie startupów – strategia komunikacji od podstaw
12.11.2020
2. Jak zarządzać projektem B2B i nie zwariować?
19.11.2020
3. Iluzje i pułapki reklamy online
26.11.2020
4. Media relations od podstaw
03.12.2020
5. Proste copy o skomplikowanych technologiach
10.12.2020
6. Budowanie strategii marki pracodawcy
17.12.2020
7. Jak marka konsumencka wpływa na markę pracodawcy? – prawdziwe historia
Wymagania:
- Zainteresowanie tematyką komunikacji – PR, marketing, employer branding.
Zajęcia:
5.11-17.12.2020 / czwartki
Miejsce:
Kurs odbędzie się online – szczegóły prześlemy zakwalifikowanym uczestnikom
Sala:
-
Prowadzący:
I.Majewska, Content Manager, O.Biernacka, Communications Team Leader, A. Cywiński, Digital Marketing Specialist, K. Pyszczak, Employer Branding Team Leader, T. Toutounchi, Employer Branding Manager, M. Mizińska Marketing & Communications Specialist