Unity 4 Beginners

Chcesz poszerzyć swoje umiejętności programowania o Unity? Odkryj możliwości tego środowiska i poznaj tajniki gamedevu. Ciężka praca i dobra zabawa gwarantowane!

Zapisy na kurs zakończone

Kurs Unity 4 Beginners jest przeznaczony dla studentów, którzy znają co najmniej podstawy programowania obiektowego. Podczas kursu zyskasz podstawowe umiejętności, jakie musi posiadać developer Unity. Poznasz mechaniki tego środowiska, nauczysz się tworzyć modele, a potem je ożywiać oraz dowiesz się, jak godzić deadline’y podczas procesu rozwijania gier.

Program kursu:

06.03.2019

1. Unity 101, czyli jak to ugryźć?

Podstawowe mechaniki panujące w Unity, MonoBehaviour, tworzenie obiektów

13.03.2019

2. Stwórzmy razem grę!

Pisanie mechanik gry, strzelanie, kontrolowanie postaci

20.03.2019

3. Co zrobić, żeby gra zaczęła wyglądać lepiej?

Wprowadzenie do Blendera, tworzenie podstawowych modeli i importowanie ich do gry

27.03.2019

4. Człowiek demolka!

Wykrywanie kolizji, niszczenie obiektów, strzelanie pociskami

03.04.2019

5. Błyszczące, matowe a może świecące?

Wprowadzenie do materiałów PBR, zaawansowane techniki modelowania.

10.04.2019

6. Jak to wszystko ożywić?

Animowanie wcześniej stworzonych modeli

17.04.2019

7. Deadline

Deadline, czyli jak zrobić i się nie zarobić!

Wymagania:

  • Znajomość podstaw programowania
  • Własny komputer

Zajęcia:

06.03 - 17.04.2019 /środa godzina 17:00 - 19:00

Miejsce:

Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych (ul. Nowowiejska 17/19)

Sala:

Sala X Lab

Prowadzący:

Marcin Piotr Sury, Unity Developer w Daftmobile (Grupa Daftcode) oraz Piotr Bryński, Graphic Designer & Front End Developer w Daftcode

 

FAQ

1
Nie jestem studentem. Czy mogę aplikować na kursy?
2
Czy mogę aplikować na więcej niż jeden kurs?
3
Czy mogę aplikować jedynie na kursy odbywające się na mojej uczelni?
4
W jakim języku odbywają się zajęcia?