UX/UI 4 Beginners
Jak efektywnie prowadzić użytkowników aplikacji lub witryny przez kolejne ekrany? Odpowiedzią jest właściwy UX/UI design.
Zapisy na kurs zakończone
Wyjaśniamy, czym jest projektowanie UX/UI! Praktyczny i bezpłatny kurs “UX/UI 4 Beginners” to przede wszystkim okazja do zapoznania się z podstawowymi zasadami rządzącymi UX/UI design. Czym różni się UX od UI oraz jak wykorzystać je w procesie tworzenia i rozwoju aplikacji? Czy button “Aplikuj” poniżej (w który, mamy nadzieję, zaraz klikniesz) powinien rzeczywiście być zielony? Nasi specjaliści na pewno odpowiedzą Ci zarówno na te, jak i inne pytania.
Program kursu:
06.11.2018
1. Intro to Product Design
Czym jest i na czym polega projektowanie doświadczeń użytkowników, dlaczego w dzisiejszych czasach User Experience (UX) jest tak istotne, czym różnią się od siebie UI i UX, 5 części składowych UX wg Garreta, fazy procesu projektowego
13.11.2018
2. UX Strategy
Dlaczego najważniejszym elementem procesu jest ustalenie co mamy faktycznie zaprojektować?, poszczególne elementy fazy discovery, persony, Customer Journey Mapping i inne narzędzia służące precyzowaniu strategii UX, Design Sprints i Warsztaty Projektowe
20.11.2018
3. UX Design
Jak zabrać się za projektowanie najlepszego możliwego rozwiązania wybranego problemu?, Architektura Informacji, mapowanie flow aplikacji i user journey, wireframe’y i prototypowanie
27.11.2018
4. UI Design
Teoria visual design i projektowania UI, linia, kształt, kolor, typografia; hierarchia, ux, użyteczność, branding marki a design interface’u
04.12.2018
5. UI Design 2.0
Narzędzia projektanta– Sketch, Figma, Framer, Adobe XD, Invision, Axure, Design Systems, Apple HIG & Material Guidelines w projektowaniu na mobile
11.12.2018
6. Tests with users
Po co mam testować mój idealny projekt?, jak prowadzić testy, żeby nie wpłynąć na ich wyniki, narzędzia pomagające przeprowadzić test użyteczności, Case Studies
18.12.2018
7. Neverending design process
Współpraca projektantów z developerami - design a scrum, czy designerzy powinni uczyć się kodować?, metodyki zwinne i iteracyjność procesu, tworzenie MVP (Minimum Valuable Product)
Wymagania:
- Zainteresowanie projektowaniem graficznym i product design
Zajęcia:
6.11 - 18.12.2018 / wtorki / 17:30 - 19:00
Miejsce:
Polsko - Japońska Akademia Technik Komputerowych (ul. Koszykowa 86)
Sala:
Aula C1
Prowadzący:
Piotr Kmita, Aleksandra Bis, Michał Mazur, Mateusz Przegiętka, Tomasz Koszyk, Mateusz Koziorowski - UX/UI Designerzy z El Passion (Grupa Daftcode)